quipuskennel

Alla inlägg den 27 september 2008

Av Quipus - 27 september 2008 17:32

Alla 5 mår bra och är tjocka och fina. Flugan är en duktig mamma och tar väl hand om dom. Jag, matte, har dokumenterat flitigt så jag ska veta vem som är vem. 5 trefärgade hanar... Suck... Till råga på allt ska dom heta på Q... Ni som vet vem jag är,vet också att jag lägger ner enormt mycket arbete på namnen. Och så ska det så klart vara från något av de många indianspråken... Ja, ja, det löser sig väl. Nu ska dom växa på sig allihop,så får väl petitesser som namn komma senare. Det brukar ju ge sig, när man ser personligheterna.

Annars snurrar allt på som vanligt här. Största katastrofen just nu är att min bil,som även tjänstgör som hundbil, har sagt upp sig. Alltså är det dags att börja leta efter ny. Denna gången ska jag ha AC, har lidit i sommar varje gång som jag varit tvungen att åka någonstans med hund i bilen. Själv kan jag ju ta det, men hundarna...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards