quipuskennel

Alla inlägg under december 2008

Av Quipus - 5 december 2008 23:14

Idag var det Brantastigs Millan som skulle till veterinär Lindgren i Landskrona. Detta besök gällde röntgen av höftleder och armbågsleder. Jag tittade på plåtarna, begriper inte ett smack på armbågarna. Men höfterna såg INTE bra ut. Nu väntar vi på besked från SKK. Kan det vara därför hon har varit opålitlig i sitt humör kanske? Jag vet ju hur jag själv är när jag har ont som fan.

Av Quipus - 4 december 2008 19:52

Idag har Bernerings Hope "Nemi" blivit ögonlyst, även denna gången ua.

Zarvo's American Magic Wicca var också med till veterinären. Blodprov togs på henne. Dels ett rutinstatus, som var helt ok. Dels ett hormonprov... Jag är nervös för vad det kommer att visa. Wicca är nu 19 månader gammal och har ännu inte löpt första gången. Hon blödde 3 dagar i april, det var allt, inget höglöp. Hon har gått tillsammans med andra löptikar, jag har gett henne E-vitamintillskott, hon har bytt miljö. Inget har hjälpt... Fan Fan Fan! Om där är något fel på henne, blir jag less... Jag trodde hon var på gång för ett par månader sedan, då fällde hon ur helt och hållet. Men nej, då. Håll tummarna!!!

Av Quipus - 4 december 2008 19:52

Qurant åker till Örebro! Vi väntar bara på att transporten ska lösa sig.

Av Quipus - 1 december 2008 23:40

att ha hundar i detta vädret! Blöta och äckliga ska dom in i huset, hela gänget. Bläh!

Black Chaney vom Ohmtalteufel blev pappa idag. Mamma är Smedjenäs Princess Piggelin. Det blev en svart/vit hane. GRATTIS!!!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards