quipuskennel

Direktlänk till inlägg 4 november 2015

Utan hundar...

Av Quipus - 4 november 2015 23:12

Idag blev det Jägersro utan hundar. Vi brukar ju ha åtminstone Troll med oss när vi åker in och tittar på trav. Idag blev det inte så. Detta på grund av att min bil, som är en skåpbil med plats för hundarnas burar, har varit lite sjuk. Nu är skåpbilen "Ture" frisk igen, men behöver ombesiktigas innan han får fara runt på vägarna. Detta fanns det inte tid till idag efter att jag hämtat "Ture" från sin doktor. Alltså fick jag låna snart ex-makens bil, vilken är en sådan där helt vanlig bil, liksom. Inte plats till ordentliga burar alltså.

Nya hussens hästar (som han äger en bit av mulen av på varje) skulle springa, i samma lopp. 
Nelle Atticus Paco blev oplacerad, tyvärr. Men Nelle Atticus Jake vann!!!!!!!!! Stiliga lilla pållen sprang som attan, men var som vanligt inte ett dugg påverkad efteråt.

Innan trippen till Malmö och Jägersro stannade vi till i favoritaffären i Anderslöv. Där har dom alltid något extra billigt och så även idag. En massa paket med Denta Stix! Gissa om jag var populär när jag kom hem med dom!

Må väl!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Fredag 19 april 20:55

Fått ett par bilder av söta Alma, f d Bozz      

Av Quipus - Torsdag 18 april 20:44

Hundarna är ute mycket, kommer in och är vårglada. Doftar vår gör dom. Härligt! ...

Av Quipus - Onsdag 17 april 20:33

Bråk i flocken gör att vi måste leta nytt hem åt Alan i första hand. ...

Av Quipus - Tisdag 16 april 21:17

En väninna till mig köpte en longerlina på Landäng i Skurup. Hon valde longerlina framför spårlina eftersom longerlinan var skönare att hålla i. Linan skulle användas till en hund på ca 40kg. Haken gick sönder efter typ ett halvår och hunden kom lö...

Av Quipus - Måndag 15 april 21:28


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards