quipuskennel

Alla inlägg den 9 juni 2016

Av Quipus - 9 juni 2016 19:32

Idag har husse Rune varit och klippt gräset hos grannen, som passande nog är veterinär också. Vi passade på att få ett testikelintyg på "Troll", det hade jag nästan glömt bort inför registreringen av Vittra. Nu har "Troll" fått sitt intyg och registreringsansökan är skickad för Vittra. Hennes namn blev på 34 tecken (högsta antal tillåtna tecken är 35...) så stackars SKK´s registreringsavdelning som ska tampas med ännu ett av mina långa invecklade namn... Men dom brukar lyckas! Har varit något fel någon gång, men det är aldrig några problem att rätta till.

Med oss hem från veterinären fick vi en ramp, som vi satte till bakdörren. Den ska även användas till bilen. Så himla glad att jag får låna den tills vidare. 

Vittra skulle få prova på den, jag var beredd på mycket övertalning. Men OJ! Jag knackade lite med fingret på rampen och VIPS så var hon uppe! Och så ner igen! Flera gånger provade hon på det. Duktiga lilla monstret!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards