quipuskennel

Direktlänk till inlägg 27 juni 2016

Fortsättning på förra inlägget

Av Quipus - 27 juni 2016 20:59

Kunde ju inte skriva mer i förra inlägget, då det började åska. Och ovädret tog livet av min internetanslutning... Har varit utan internet sedan dess, men idag har jag fått tillbaka det. Fick en ny router från Telia, tack tack!


När vi kom fram till Malmö, där vi skulle besöka världens bästa Eva, ställde vi bilen på Willys Parkering. Alla hundarna fick så klart följa med in till Eva. På väg från bilen till Eva kom det en kvinna i rullstol tillsammans med sina assistenter. Dom blev alla helt ifrån sig och ville klappa och kela med lilla Vittra. Det ställde hon gärna upp på.

Inne hos Eva klev Vittra på som om hon varit där hur många gånger som helst. Efter inspektion och lita gottis slängde hon sig raklång på golvet och somnade! Snacka om cool bebisvovve.

Efter gott fika sa vi hejdå till Eva och gick till bilen igen. Då kommer en bil körande och fullkomligen tvärnitade på vägen. Dom vevade ner rutan och jollrade! Så det var bara att kliva fram och låta dessa underbara människor få se sötaste Vittra på nära håll.


Midsommar avlöpte lugnt och skönt. Vi hade exhussen på middag, tillsammans med Bettan. 

Helgen har för övrigt varit ganska jobbig med mycket värk, blir sämre när det är varmt.

Söndagen var vi på loppis i Skivarp, Tinka fick följa med. Vi köpte oss en ny begagnad kamera bland annat. Ska se om jag kanske ska inviga den imorgon. Blir det bra, så delar jag med mig här på bloggen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Måndag 22 april 21:05

Lars hämtade mig 7 i morse. Han skulle till Trelleborg för efterbehandling efter operationen han gått igenom. Jag handlade lite på hemvägen så vi kunde äta frukost ihop här hemma tillsammans med Rune. Trevligt, trots anledningen. ...

Av Quipus - Söndag 21 april 21:15

Om du  har köpt hund eller valp av mig önskar jag att du kontaktar mig vid problem. Jag känner rasen sedan 1991 och anser mig kunna en del. Absolut har jag mycket kvar att lära, det har man alltid. Det känns inte kul att pkötsligt få ett meddelande...

Av Quipus - Lördag 20 april 20:13

Pratade med denne i telefon och vi bestämde att dom skulle komma och hälsa på senare idag. Tyvärr blev det inget, då deras häst blev sjuk. Vi får ta det en annan dag. ...

Av Quipus - Fredag 19 april 20:55

Fått ett par bilder av söta Alma, f d Bozz      

Av Quipus - Torsdag 18 april 20:44

Hundarna är ute mycket, kommer in och är vårglada. Doftar vår gör dom. Härligt! ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards