quipuskennel

Alla inlägg under oktober 2016

Av Quipus - 7 oktober 2016 23:25

Mammas lilla pojke.....   

Foto av Carina Jansson, Babysocks Kennel


   

Av Quipus - 7 oktober 2016 23:24

Tipi, Vittra och Tinka

Foto av Carina Jansson, Babysocks Kennel


 

Av Quipus - 7 oktober 2016 23:23

Nädå, inte har hon hamnat i "fulåldern" väl??????  

Foto av Carina Jansson, Babysocks Kennel


 

Av Quipus - 7 oktober 2016 23:22

Jäkla öron... Men gillar den lilla vattendroppen på hans underläpp  

Foto av Carina Jansson, Babysocks Kennel


 


Av Quipus - 7 oktober 2016 23:13

Vi blev av med våran internetanslutning av okänd anledning i måndags. Kan möjligen ha att göra med åskvädret som drabbade oss i söndags, men inte enligt Telia. Felanmälan gjordes i måndags och jag blev lovad internet senast torsdag. Men ååå vad drygt!!!! Jag är såååååå beroende av internet... Jag erkänner... Körde in till Skurup för att låna Bettans husses dator så jag kunde göra det jag "måste" i mina älskade spel; Howrse och K9-the game. Måndag och tisdag våldgästade jag hans soffa och dator, inte så länge, men tack!! Onsdagen satte jag mig på Skurups Bibliotek och använde en av deras datorer medans husse i familjen jobbade. Torsdagen kom och inget internet... Till sist kunde jag inte bärga mig längre, utan kontaktade Telia igen. Det visade sig att dom missat något med IP-adressen efter att dom åtgärdat det för mig okända felet som uppträtt. Strunt samma, efter att ha pratat med en tålmodig man i 50 minuter (det var han som upplyste mig om hur lång tid det tog), så kunde jag slutligen jubla i telefonen JAG HAR INTERNET!!!!!!!!!!!!!!! Lycka!!!
Men efter att ha gjort det viktigaste vid datorn, kraschade jag i soffan, värken ville bara vara jätteelak och jag mådde illa av smärta. Det brukar hjälpa att sitta med mina spel då, men jag kunde inte koncentrera mig. Hade tänkt göra iordning fotona som Carina på Babysocks tog när hon var här den 1/10 för att lägga upp dom här, men det fick bli idag istället. Låter var hund ha var sitt inlägg.

Av Quipus - 2 oktober 2016 00:04

Xander har haft besök från Babysocks tik "Mocca". Titta gärna in på Babysocks hemsida för information om tiken.


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards