quipuskennel

Alla inlägg den 17 februari 2017

Av Quipus - 17 februari 2017 22:43

Idag fyller vår matte år!

Matte och husse skulle passa Milo i Sjöbo, så jag (Ior) följde med Bettan och hennes husse hem till Skurup. Det gick jättebra, jag har busat och sovit och ätit. Bettans husse bjöd på omelett med kött och grönsaker, smaskens! Jag diskade ordentligt efter mig, precis som Cheena har sagt att man ska göra.

Matte och husse hade det lugnt och skönt i Sjöbo, Milo var duktig som vanligt. När Milos människor kom hem igen hade dom köpt med sig födelsedagspresenter till matte; 1 par byxor och 1 par mjuka rosa luddiga strumpor. Även matte och husse blev bjudna på mat, pizza till husse och kycklingsallad till matte (vilken överraskning...).

När vi kom hem var det fortfarande full fart på mig och jag visade draken hur mycket jag saknar den genom att ena sekunden morra och bita den, nästa sekund hade vi en liten erotisk stund.

Nu är jag trött och vill sova. Har en spännande dag imorgon också.

PussPuss från Ior

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards