quipuskennel

Alla inlägg den 29 mars 2017

Av Quipus - 29 mars 2017 06:28

När smset kom 5.55 imorse att dagishunden Bettan var på plats kopplade jag på autopiloten direkt. Kände att det var läge... Somnade sent (tidigt i morse), vaknat flera gånger i natt på grund av värken. Men hundarna ska ut. Upp och på kläderna, koppel på parningshunden och ut i DIMMAN. Tur jag tog Ventoline INNAN jag gick ut. Färdigkissat, fixa alla vattenskålar här inne, städa upp på Iors rum (bara en liten olycka på en tidning). Xander var road av min väsande andning: Ska du kanske söka roll som Darth Vader i någon lokal teateruppsättning mamma? Muttermuttermutter, hunddjävel...

Bädda ihop bäddsoffan, skaka filtar, sopa golvet, AH! glömt ta morgonvärktabletten. Parkerade mig vid datorn en stund för att kolla mina 2 älskade spel; K9 the game och Howrse, inga större händelser där.

Strax dax att göra mackor åt husse att ta med till jobbet, sedan skjutsa husse till tåget.

SEDAN SOOOOOOOOVA! Eller?

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards