quipuskennel

Alla inlägg den 30 juni 2017

Av Quipus - 30 juni 2017 21:28

Xander har blivit pappa idag igen. Mer information så fort jag får lov från tikägaren.

Av Quipus - 30 juni 2017 21:21

Kennel Tiehagen har valpar efter vår Xander. Kullen består av en trefärgad hane, en blue merle hane, en bi-blue hane och en blue merle tik. 


Pappa Xander Ze Zlaté Hvezdy


 

Mamma Quipus Uni Môhtew Atim Ciwew


 


Av Quipus - 30 juni 2017 16:43

Har läst om flera som haft problem med bloggplatsen, inlägg som försvinner och liknande. Igår skrev jag ett inlägg om ett par saker som irriterat mig, men bloggplatsen tyckte inte att det var något att dela med sig av. Så nu skriver jag den ena saken igen:

Var och handlade igår med husse i familjen, på Coop i Skurup. När vi är färdighandlade efter mycket om och men (det hände en mycket irriterande sak inne på Coop), så hör vi ett billarm. Jag kände på mig vad det var. Och jag hade rätt! Någon hade lämnat sin hund i bilen, inga rutor nere, hunden lös inne i bilen, varmt. Inte nog med det, dom låser och larmar och när hunden studsar runt i bilen så går larmet. Stackars hunden såg inte alls glad ut.


Vi var och lämnade hem en liten ulltott vi passat sedan i måndags. Grannarna (ja, dom bor typ 2 km härifrån), skulle till Kolmården med sina barnbarn. Den tilltänkte hundvakten fick förhinder så dom frågade mig lite försiktigt. Så klart sa jag ja. Glad om man kan hjälpa trevliga människor.


Såhär ser Frippe ut


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards