quipuskennel

Alla inlägg den 1 januari 2018

Av Quipus - 1 januari 2018 23:25

Eftersom jag förtog mig igår när vi röjde runt på gårdsplanen, så är jag inte överens med min kropp och fibromyalgi idag. Jag har legat i princip hela dagen, något som stör mig alldeles enormt. Men bara att acceptera fakta...

Uni åkte hem, hon blev parad 2 gånger av Xander. Hennes matte har "valpat", Grattis!!!

Tolvslaget firades in utan hundar med ute denna gång. Tror det är första gången... Jag orkade bara inte med att ta ut dom, eftersom jag hade ont redan då. Släppa in leriga hundar mitt i natten kändes inte som något som var tvunget. Så det blev husse och jag som gick ut för att fira tolvslaget tillsammans med en liten champagneflaska. Jag köpte en på måfå, varken husse eller jag dricker alkohol annars, men för mig hör det till vid tolvslaget på nyårsafton. Men det var den godaste jag har druckit!
Sedan tittade vi på tv tills vi somnade...

Inget av djuren var påverkat här. Raketerna sköts upp på långt avstånd, närmaste var nog en halvmil härifrån. Vackert att se, men jag hade verkligen inte saknat det om det försvann. Några panikslagna fåglar lyfte från dammarna och flög lågt och hetsigt. Stackarna...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards