quipuskennel

Alla inlägg den 5 januari 2018

Av Quipus - 5 januari 2018 22:30

Meningen med att jag inte skulle åka med till husses syster, var för att en jättehärlig tjej skulle kunna ringa mig och prata om valparna. Besök är bestämt, ska bli så kul. Vi klickade verkligen i telefon.

Av Quipus - 5 januari 2018 17:36

Måste gnälla igen... Djävla väder... Blött och kladdigt överallt... Skulle köra ner soptunnan till vägen imorse vid 6.30 Dante smet ut (vilket han ofta gör), han sa att han skulle skydda mig mot alla vilda svin som kunde komma springande. Han vet att hans matte är livrädd för att stöta på sådana vilddjur. 
Jag vet inte hur många gånger jag halkade och trampade snett på den hela ca 70 meter långa uppfarten. Var gång knäckte det till i höft eller rygg. Men tunnan måste ju ner och husse, som vanligtvis brukar sköta den sysslan, arbetade. 

Dante tyckte det var hysteriskt kul att springa runt och gegga ner sig så mycket det bara gick. Matte hade inte många vackra ord att säga...

Ikväll var det meningen att vi skulle åka till Trelleborg för att fira husses systers födelsedag, men se det gick inte alls. Husse fick åka själv, eftersom min kropp inte samarbetar alls. Istället ska jag tillbringa en god stund inne hos 6-packet och deras vackra mamma.

Färdiggnällt!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards