quipuskennel

Direktlänk till inlägg 14 mars 2018

Frisk SoFiN

Av Quipus - 14 mars 2018 11:23

Nu är SoFiN frisk igen. Idag blev hon besiktigad och allt var ok. Så nu har vi bil igen!!!!!!!!!!! Jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen när jag fick vet att där inte var något som behövde göras vid. Är så van vid det sedan tidigare bilar.


När jag kom hem fick jag besök av en gammal väninna som jag inte mött på lääääääänge; Louise Printzlow. Så himla kul att träffa henne igen! Hon kom för att titta på valparna och då främst Xiria. Hon blev helt såld på Willow och hade gärna tagit henne med sig hem. Men jag kan inte släppa min lilla tjej. Sådant begriper Louise, som tur är.


Vi började morgonen här hemma klockan 5. Hundar som skulle ha sitt, husses mackor skulle göras. Sedan kom Bettan med sin husse klockan 6. Bettan lämnades, jag åkte med Bettans husse till Vellinge, där han arbetar. Körde hem med Bettans husses bil. Hämtade husse, körde honom till Lomma. På väg hem stannade jag och tankade i Malmö. Då ringde dom från bilprovningen i Skurup, kunde jag komma klockan 10? Absolut! SoFiN skulle blivit besiktigad igår, men liften på besiktningen gick sönder! 
Så hem och byta bil, iväg till Skurup, besiktiga, hem igen, Louise på besök. Lite innan 12.30 ska jag köra och hämta Bettans husse i Vellinge igen. 

Husse jobbar till 8.30 imorgon i Lomma. Tar tåget till Skurup, tar hand om 2 som han är kontaktperson åt. Sedan hämta honom vid 15.

Ska försöka andas lite också...

 
 
Carina

Carina

15 mars 2018 23:03

Så härligt med din bil =)
Men det verkar ha varit en jäktig dag !!

http://babysocks.zoomin.se

Quipus

15 mars 2018 23:07

Det kan man lugnt säga... Och nu ska allt in i bilen igen. Burar, ramp och allt annat...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Fredag 19 april 20:55

Fått ett par bilder av söta Alma, f d Bozz      

Av Quipus - Torsdag 18 april 20:44

Hundarna är ute mycket, kommer in och är vårglada. Doftar vår gör dom. Härligt! ...

Av Quipus - Onsdag 17 april 20:33

Bråk i flocken gör att vi måste leta nytt hem åt Alan i första hand. ...

Av Quipus - Tisdag 16 april 21:17

En väninna till mig köpte en longerlina på Landäng i Skurup. Hon valde longerlina framför spårlina eftersom longerlinan var skönare att hålla i. Linan skulle användas till en hund på ca 40kg. Haken gick sönder efter typ ett halvår och hunden kom lö...

Av Quipus - Måndag 15 april 21:28


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards