quipuskennel

Alla inlägg den 16 april 2018

Av Quipus - 16 april 2018 14:18

Alla 3 valparna var ua i alla ändar. Nu är dom vaccinerade och chipmärkta också.

Av Quipus - 16 april 2018 08:18

Jag blir lite smått stressad när saker inte går som planerat. Och nu gjorde det inte det...

Skulle vara i Malmö idag, på Evidensia, för att ögonlysa, chipmärka, vaccinera och besiktiga X3-kullen. Så strax innan 8 ringer veterinären... Hon är sjuk, måste åka till läkare akut. Kan jag komma på onsdag istället? Näää!!!!! Xiria ska ju flytta idag ju! Meddelar köparen via sms medans jag i smått panik ringer runt och försöker få tag i annan veterinär som kan göra iordning EN valp i alla fall. Utan framgång... Det hade jag väl inte väntat mig heller egentligen... Men hoppet är ju det sista som överger en. Valpköparen föreslog att vi kunde ju göra allt det andra hos någon annan veterinär och ögonlysa på onsdag. Så så blev det! Tid för besiktning, vaccination och chipmärkning fick jag snabbt och lätt hos Evidensia Trelleborg. Ja, varför bryta en god vana? Det är meningen att allt sådant ska göras där, uppenbarligen. 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards