quipuskennel

Alla inlägg under juli 2018

Av Quipus - 13 juli 2018 22:39

Dante och Ior var med på Svaneholm idag, tillsammans med matte, husse och D

Av Quipus - 12 juli 2018 23:48

Vaknade kvart över 4 i morse, av hemsk mardröm. Husse jobbade. Jag steg upp och släppte ut förvånade, förvirrade hundar. Hm, vad göra nu? Asch, jag hade 2 kg kycklingfilé som behövde in i ugnen, lika bra ta det då. Fast först hundsysslorna, så klart. Sedan har resten av dagen gått i lite halvfart, någon liten tupplur, men vaknade lika fort igen av taskig dröm. Nu har jag just kommit hem. Jag och Maggan har varit på Teba, handlat koppel och lite annat. Sedan vidare till Carina på Babysocks för att hämta en sak hon hämtade hem åt mig. Ska fota den imorgon om det känns rätt. Inget levande.

Av Quipus - 11 juli 2018 21:38

Jag fotade lite den 1/7 med har inte haft tid och lust att se igenom och göra vid fotona förrän idag. Håll till godo:

 

 

Nästan otäckt vad hon är lik sin morfar Puma... Kära goa Yakki

 

   

 

För att inte tala om vad Yakkis dotter Willow är lik sin mamma...

 

     

 

Wizzka är också lik mamma Yakki...

 

   

 

Deras vackre halvbror Ior har drag av gamle Uffe, som ligger låååångt bak i stamtavlan. Men han är där i alla fall!!!

 

   

 

Dante poserar lika fint som han alltid brukar. Denna gången med sin fina röda pool i bakgrunden.

 

 

 

Här misslyckades Vittra med poserandet...


 

 

Nu börjar även Karma Ragata se ut som en hund!

 

     

 

Och Vittra KAN faktiskt posera...


   

 

Av Quipus - 10 juli 2018 22:31

Blev inte Svaneholm idag, vi åkte till skogen istället. Tillsammans med Bettan och hennes kamerabärande husse. Vi hade med oss Willow och Wizzka, mycket uppskattat!


 

Av Quipus - 9 juli 2018 23:11

Ikväll har vi haft en igelkott på besök. Berätta inte för katten Elvis, men jag tog lite av hans burkmat och gav till den...

Av Quipus - 8 juli 2018 23:32

Fick hjälp idag för att kunna mäta Karma Ragata. Hon är 6 månader nu och 27,5 cm. Hoppas hon håller sig som kleinspitz!

Av Quipus - 8 juli 2018 22:54

Och så denna godingen också



     

Av Quipus - 8 juli 2018 22:52

Godingen


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards