quipuskennel

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2018

Loppisdag

Av Quipus - 11 augusti 2018 21:47

Hämtade husse i Svedala, när han kom hem från jobbet. Vi bestämde att vi skulle köra till Ystad och gå på loppisar. Men redan på torget i Svedala stannade vi, för där var det loppis. Fick med mig skor och stövlar, inte lätt att hitta något bra när man, som jag, har storlek 34-35. Lika bra att passa på att handla när man hittar.

Sedan vidare till Ystad, på loppis och sedan Öppna Hjärtat.

När vi kom hem igen släppte vi ut hundarna och jag somnade i soffan, nöjd med att husse var hemma igen. Natten till idag var inte rolig med värk och orolig sömn.

Vaknade och upptäckte att det regnade. Husse satt vid datorn, så han hade inte sett det. Hundarna in, men dom hade gått in i dom gamla hundgårdarna som står kvar. Där är tak på dom gårdarna, så hundarna var inte särskilt blöta.

Nu har vi varit i Skurup och ätit på Pizzaboden, favoritstället i Skurup. Har inte blivit mycket mat lagad i sommar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Torsdag 25 april 21:16

Vill verkligen kunna använda högerarmen. Ringde ortopedin idag för att fråga hur mycket jag får använda den - INGENTING!!!!! Jag håller på att bli tokig! ...

Av Quipus - Onsdag 24 april 21:50

Ett så himla trevligt par var här och hälsade på Alan. Får se om det blir flytt. ...

Av Quipus - Tisdag 23 april 18:27


Min lilla sjuksköterska, som ligger vid min sida och pysslar med mig, fyller 8 år idag.      ...

Av Quipus - Måndag 22 april 21:05

Lars hämtade mig 7 i morse. Han skulle till Trelleborg för efterbehandling efter operationen han gått igenom. Jag handlade lite på hemvägen så vi kunde äta frukost ihop här hemma tillsammans med Rune. Trevligt, trots anledningen. ...

Av Quipus - Söndag 21 april 21:15

Om du  har köpt hund eller valp av mig önskar jag att du kontaktar mig vid problem. Jag känner rasen sedan 1991 och anser mig kunna en del. Absolut har jag mycket kvar att lära, det har man alltid. Det känns inte kul att pkötsligt få ett meddelande...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards