quipuskennel

Alla inlägg den 16 augusti 2018

Av Quipus - 16 augusti 2018 21:41

Hade en hemsk natt, natten till idag. Sov 10-15 minuterspass gånger 3 ungefär. Resten av tiden låg jag och spelade spel i mobilen tills den plingade klockan 5. Husse skulle jobba, så då stiger vi upp den hemska tiden. Klockan 6 kommer Bettan och 6.58 går tåget från Skurup. 
Fick ett så djävla hemskt besked på sms idag. En mycket kär väninnas hund hade fått somna in. Hon var bara valp och fick genomgå en allvarlig operation. Lilla vovven hade inte så stor chans, vad jag förstod och åt helvete gick det. Jag är så ledsen för din skull!!  

Resten av dagen har varit otroligt slö. När Bettan åkt hem, körde jag till Skurup för att handla lite. Sedan har jag mest legat och vilat, värken har bråkat och jag har lyckats slumra till korta stunder. Hundarna har varit ute hela tiden jag har varit hemma, skönt för dom. Ska strax ta in dom och ge kvällsmat till dom.

Jo, förresten! En sak fick jag gjort idag. Jag ringde några veterinärer för att fråga hur länge jag vågar vänta innan jag får sövt ner Karma Ragata så dom kan dra ut hennes sista valptand. Hon är 8 månader nu. Det är en huggtand. Den nya har kommit och sitter fint och rakt. Tyvärr kunde ingen ge mig ett vettigt svar... Alltså får jag låta sunda förnuftet styra.

Hon får många olika sorters tuggisar, så den förhoppningsvis ska knäckas lös. Någon som har tips?

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards