quipuskennel

Alla inlägg den 12 januari 2019

Av Quipus - 12 januari 2019 20:15

Körde husse till Svedala imorse, med "nya" fina bilen. Den går så jämnt och fint i både motor och växellåda, jag känner mig trygg i den. 

Tobias skulle ha tittat på SoFiN idag, men något annat måste ha kommit emellan. Får se om det blir imorgon istället.

Annars har jag försökt ta det lite lugnt idag. Min kropp och själ gillar inte att ha så mycket omkring sig som det varit senaste dagarna igen. Tvättat 2 maskiner i alla fall. Och hundarna har så klart fått sin vanliga skötsel. 

Tittade på Trinny och Suzanna i Norge. Fick mig ett rejält skrattanfall åt mig själv. Tur dom inte såg mig. Dagens klädsel:

Blåmelerade raggsockor, jeggings, illrosa hoodie och runt halsen en leopardmänstrad teddyscarf... Suck........ Hade kanske kunnat accepterat resten, men scarfen... Men den är så skön för min tråkiga nacke. Tur jag inte syns för någon annan än mig själv, hundarna och katten...  

Nu är det musik i bluetoothhögtalaren och lite datatid.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards