quipuskennel

Alla inlägg den 20 februari 2019

Av Quipus - 20 februari 2019 22:16

Husse skulle jobba några timmar i Skurup, så jag tog Dante och Viking med mig när vi körde in. 

Vi började på restaurang Sara, där vi åt tillsammans med husse och hans brukare. Hundarna vilade tryggt i bilen. Dagens var kycklinbröst inlindat i bacon, med klyftpotatis och paprikasås. WOW! Blev hur mätt som helst!
Sedan lämnade jag herrarna åt sitt öde, hämtade Maggan för en shoppingtur. Den började på Dollar Store (vilken överraskning...), vidare till Landäng där jag vägde Dante (8,8 kg) och Viking (6,4 kg). Så till Coop och sedan lastade jag av Maggan hemma hos henne.

Hämtade husse på torget och gick in på Family House där dom har utförsäljning, 70% rabatt!
Efter det var jag sugen på någon liten kaka eller så, så vi gick till vår glade bagare; Patisserie5 på Gågatan. Jag hade som vanligt svår beslutsångest, som resulterade i en kombination av de 2 bakverk jag valde mellan - kladdkaka och jordgubbsbakelse. Obeskrivligt gott! Bara kolla:


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards