quipuskennel

Direktlänk till inlägg 31 mars 2019

Utställning i Malmö idag

Av Quipus - 31 mars 2019 21:59

Foton kommer om någon dag, orkar inte idag.

Men resultaten kommer här:


Babysocks Veni Vidi Vici "Ior" shetland sheepdog öppen klass hanar Kvalitetspris Very Good Oplacerad i konkurrensklass

Kritik:

2 years old male Very small Size Looks feminin Correct proportion in body Good Muzzle, stop & skull Would like a better front A bit wide movement in back

Han visades av min extradotters mamma; Jeanette. TACK FÖR HJÄLPEN!


Quipus Vittra Minos Atim Wepayowew "Vittra" shetland sheepdog öppen klass tikar Kvalitetspris Very Good 3a i konkurrensklass

Kritik:

Correct size Good muzzle & stop Good placement of ears 1 canine is inverted Front angulation could be better Correct topline Good rearangulation Moves well

Hon visades av mig


Dreamwishes Dante "Dante" tysk spets/mittelspitz unghundsklass hanar Kvalitetspris Excellent!!!!! 3a i konkurrensklass

Kritik:

35,5 cm Maskulin hane Bra huvud Väl utfyllt nosparti Ngt stora ögon Bra vinklar fram Kunde ha mer djup i bröstkorg Tilläckligt kort länd Bra placerad svans Bra bakbensvinklar Bra pälsstruktur Rör sig bra Kunde bära upp huvudet bättre

Han visades av extradotter Mari TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Pälsarna gjordes vid av Catarina och Sara, kennel Kalimera. TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det var verkligen jättekul att vara med på utställning igen. Det tar hemskt mycket på min kropp, men någonstans är det värt det. Massor av människor kom fram och hälsade, så attans kul!

 
 
Ingen bild

Karin Sjunkaröds

31 mars 2019 22:51

Stort Grattis 🎉❤️👍🎉👌💖

Quipus

1 april 2019 05:54

Tack!

 
Ingen bild

Carina Jansson

31 mars 2019 23:25

Grattis <3

Quipus

1 april 2019 05:54

Tack!

 
Christina

Christina

2 april 2019 10:22

Wow stort grattis till Dig och Rune.
Var meningen att jag skulle åkt in och kikat men blev tyvärr sjuk....
Händer mkt i hundvärlden som jag missat, är tyvärr inte så aktiv längre men Ni finns i alltid i mina tankar.

http://mobil.chryseskennel.bloggplatsen.se

Quipus

2 april 2019 10:23

Tack! Du är väl i samma läge som jag var för några år sedan, kan man säga. Man kan alltid ta nya tag. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Torsdag 28 mars 20:56

Urtrevlig familj!   

Av Quipus - Onsdag 27 mars 20:57

Först röntgen, sedan träffa ortoped. Jag fick med mig utskrift på röntgenbilderna.  Det ruskigt ut.  Frakturen är precis under höger axel. Det är en vriden fraktur, komplicerad och ganska ovanlig. Nåja, jag strävar aldrig efter att var som andra....

Av Quipus - Tisdag 26 mars 19:45

   

Av Quipus - Måndag 25 mars 20:00


 

Av Quipus - Söndag 24 mars 20:38

   

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards