quipuskennel

Direktlänk till inlägg 7 juli 2019

Cameron Boyce

Av Quipus - 7 juli 2019 21:32

Dagen blev lite sämre när vi kunde läsa att den mycket unga skådisen Cameron Boyce har avlidit, endast 20 år gammal. 

Dom som känner mig, vet att jag är ett fan av Disney Channel. Den kanalen står på väldigt ofta här. Jag har valt att inte titta på otäcka program på tv, då jag har tillräckligt med skräp omkring mig ändå. Dessutom har jag en sömnstörning som gör att jag drömmer mardrömmarna från helvetet. Så varför fylla på hjärnan med otäckheter? 

Cameron Boyce var en av skådisarna som jag tyckte var väldigt duktig. Han var med i serien Jessie och även i filmerna Descendents och Descendents 2. Dessutom en duktig dansare, vilket gjorde honom ännu duktigare. 

Samtidigt är det tragik runt barnskådisar. Den pressen kan inte vara bra för ett ungt sinne. 


 
 
Ingen bild

Christina

7 juli 2019 22:39

Så tragiskt när så unga människor går bort alldeles för tidigt💖

Quipus

7 juli 2019 22:43

Ja verkligen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Tisdag 16 april 21:17

En väninna till mig köpte en longerlina på Landäng i Skurup. Hon valde longerlina framför spårlina eftersom longerlinan var skönare att hålla i. Linan skulle användas till en hund på ca 40kg. Haken gick sönder efter typ ett halvår och hunden kom lö...

Av Quipus - Måndag 15 april 21:28


 

Av Quipus - Söndag 14 april 20:10


Läckerbit en Zimbi, son till Kenzo och Vittra   

Av Quipus - Lördag 13 april 21:22

Har blivit så väl omhändertagen på Ystad Lasarett. Stor eloge åt all personal! Nu väntar många veckors läketid och sjukgymnastik. Glad att jag är bådahänt så jag kan göra lite nytta i alla fall. Dessutom har jag hjälp och stöd från alla fina vänn...

Av Quipus - Fredag 12 april 20:55

Nämligen på Ystad Lasarett. Nyopererad arm, får komma hem imorgon.  ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards