quipuskennel

Alla inlägg under augusti 2019

Av Quipus - 10 augusti 2019 05:50

önskar vi Ultravox (Yakki), Uni, Ugh-Ugh (Tinka) och Uncas (Carras)  

Av Quipus - 9 augusti 2019 20:30

Idag har det varit lugn och ro. En sådan dag behövdes verkligen!

Av Quipus - 8 augusti 2019 22:57

Mari och jag var och gick runt Svaneholm med Jåker och Dante. Precis när vi kom tillbaka till bilen, började det regna. Ibland ska man ha tur! Vår "date" avslutades med varsin hamburgare.

Husse och jag var och tittade på Iors 2 söner hos Tina. Sååå söta:


 


Och så blir vår ljuvliga lilla bebis 2 veckor idag!


   



Av Quipus - 7 augusti 2019 20:56

Loppis i Ystad, allihop. Några små fynd. Sedan skildes vi åt... Lillasyster med familj åkte hemåt och husse och jag blev kvar i Ystad. Strosade längs gågatan, "hamnade" på Subway. Såååå gott! 
När hundarna skulle ut vid hemkomsten, propsade Vittra på att hon ville vara i flocken. Inte på baksidan. Klart hon fick det.

Hennes dotter är 13 dygn, så imorgon är det fotodags!

Av Quipus - 6 augusti 2019 21:45

Vi träffades vid 16-tiden och körde till Malmö. Myrorna och Mobilia blev det. På Myrorna hittade jag 2 toppar, 1 svart (så klart) och en lila. Den lila tyckte lillasyster att det var min färg, så den skulle jag ha. Senare kom jag på att jag någonstans har läst att när man börjar bära lila, så är man tant......... ok då...

Vi var och åt på Mangal och sedan glass på Yogiboost.

Av Quipus - 5 augusti 2019 23:52

Denna låten tillägnar jag mina hundar. Länge symboliserade den Cree och jag kunde inte höra den utan att bli ledsen. Han var verkligen den som texten beskriver. Numer kan jag höra den utan tårar (nästan) och känner med tacksamhet hur den nu symboliserar hela min flock.


Av Quipus - 5 augusti 2019 23:07

Catarina ringde och frågade om jag kunde komma till trimmet med en hund. Vi kom överens om att det var Karlos tur. Och så fin han blev! Ska fota honom, så alla får se.

Petra och jag var och handlade på Dollar Store i Sjöbo under tiden han var på spa. 
TACK CATARINA!!!!!!!    

Av Quipus - 4 augusti 2019 21:04

Idag kom Petra med make och son till Skåne. Ikväll åkte vi in allihop och åt på Restaurang Sara i Skurup, jättegott. Och så kul att träffa lillasyster!
Imorgon ska Petra och jag ta lite småturer, Skurup, kanske Ystad? Vi får se vad vi ids.  

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards