quipuskennel

Alla inlägg den 20 februari 2020

Av Quipus - 20 februari 2020 21:30

Husse är aldrig sjuk - nästan aldrig i alla fall. Tandvärk räknas kanske inte till sjuk? I alla fall tappade han en plomb för typ 2 veckor sedan. Men omständigheter har gjort att han inte hunnit med att söka sig till tandläkaren. Men i morse tog han tag i det, för natten till idag hade han ont. Han fick en akuttid till Folktandvården i Svedala och han berömde dom jättemycket. Kanske var inte räkningen så kul att betala, men han slipper ha ont nu i alla fall.

Cree8 har fått komma lösa i valphagen på heltid nu. Lådan åkte ut idag och nu har dom hela hagen att härja runt i. Så himla gulligt! Jag lade mig hos dom och berättade en saga för dom. Dom satt och lyssnade på min röst innan dom lade sig ner. Någon somnade längs min mage, en somnade med huvudet på min arm och en låg i min ena hand. Kan man ha det mysigare???

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards