quipuskennel

Alla inlägg den 16 mars 2020

Av Quipus - 16 mars 2020 21:11

Helt seriöst! Jag hoppas jag inte hamnar i denna situationen igen. Fotografera 8 valpar ensam. Helt galet!

Hela mitt hem verkar galet ikväll. Konstiga energier som bara vibrerar. Fotsteg på ovanvåningen, trodde det var katten, men han låg på soffan och sov. Till sist sa jag rakt ut, ståendes vid foten av trappan, försvinn! Då hörde jag fotsteg komma mot mig. Men då blev jag arg och röt i. Sedan kändes inte mer på en stund. Det kom tillbaka en gång till, fast lugnare. Valparna kändes extra hispiga. Katten hade konstiga läten för sig när han vaknade. Kan bli en kul natt........

Så till något kuligare:


"Slända" stannar hos oss

 


"Electra" flyttar till Malin, Bjäratrollens kennel

 


"Myggan" TILL SALU

 


"Amy" TILL SALU

 


"Alan" flyttar till Rene & Susan, kennel Dolly

 


"Hera" stannar hos oss

 


"Lilla Musen" TILL SALU (men husse vill ha henne att pussa på)

 


"Gaia" flyttar till fodervärden Gabriella

 





Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards