quipuskennel

Alla inlägg den 1 maj 2020

Av Quipus - 1 maj 2020 23:42

Hundarna väckte mig vid 5.30, husse fick sova vidare. När morgonpysslet var klart gick jag och lade mig igen. Och somnade!

Husse hade fått ögonen på en kaffepryl han gärna ville ha. En sådan som man gör italienskt kaffe med. Så vi körde till Trelleborg och besökte Clas Ohlsson och inhandlade sådan pryl för 199:90. Vi blev sugna på Subway när vi fick in doften när vi gick ner till Clas Ohlsson. Såklart köpte vi varsin halva, varsin läsk, tog med oss maten och gick ut och satte oss i solen. Så himla mysigt! 
Subway på Valen i Trelleborg är en av mina favoritSubwayrestauranger. Dom har otroligt trevlig personal och jag har nog aldrig fått annat än lyckade subways där.

Inne på Valen ligger butiken Normal, så där var vi också inne och handlade lite smått, rätt onödiga saker. Handlade sedan ett bröd åt husse på fiket. 

Inget besök till Trelleborg utan att besöka deras Dollar Store. Handlade lite där också, bland annat fler solcellslampor, sådana som skiftar i färg. Så fint så!

Husse testade sin nya kaffepryl och blev mycket nöjd! 

Nu är kvällen färdig med sina sysslor. Hundarna är ute sista svängen och katten sitter i trappan och äter för fullt. Som vanligt...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards