quipuskennel

Alla inlägg den 16 augusti 2020

Av Quipus - 16 augusti 2020 22:02

Fixade ihop samma hundar igen, för andra dagen i rad. Kollat spermaprov på Karlos. Mycket bra, enligt mikroskopet. TackTack!

Pratat med Malin idag och fick ett våldsamt habegär... Önskar såååååååååååå att jag skulle kunna ha häst och rida igen, saknar detta fruktansvärt mycket. Och när Malin berättar att hon har 2 unga quarterhorse-ston i min storlek blev jag bara sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååå frestad. Dom är tydligen inte mer än typ C-ponny. Hade passat min brist på längd. 

Men sist jag satt till häst var 1997. Då hade jag en unghingst jag höll på att rida in. Satt och åkte runt på hans rygg i 10 minuter, kunde sedan inte gå på en vecka. Efter den veckan så var det upp på hans rygg igen och så en vecka utan att kunna gå. Till sist var jag tvungen att erkänna att det var på grund av ridningen. Mitt bäcken vill helt enkelt inte vara med om den rörselsen.

Så med STOR sorg i hjärtat måste jag ju inse fakta. Men man kan alltid drömma......

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards