quipuskennel

Alla inlägg den 30 augusti 2020

Av Quipus - 30 augusti 2020 18:50

Vi lastade i hanhundarna och for till Svaneholm, jag och husse. Husse tog hand om Karlos och Viking, jag tog problembarnet Dali. Tyvärr blev det ännu värre problem eftersom husse inte lyssnade på mig. Jag hade velat ha draghjälp av Karlos och Viking så Dali skulle vilja gå, men nä. Han drog iväg och jag jobbade som en galning med att få Dali att gå. Efter ungefär en tredjedel av rundan valde jag att vända och gå tillbaka till bilen. Kände att jag inte orkade mer och tålamodet började tryta. Jag vill ju inte sabotera det jag uppnått hittills. Dali och jag tog oss tillbaka till bilen och när husse kommit med Karlos och Viking körde vi hem.

Fast visstja! Jag träffade på min söta fodertik Fia! Så kul att träffa henne!

Vi har släppt ihop Vittra och Dali för att se hur långt i löpet Vittra är. Det är nog ett par dagar kvar, tror jag.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards