quipuskennel

Alla inlägg den 3 juni 2021

Av Quipus - 3 juni 2021 21:13

Foto kommer nog imorgon, om energin finns till det.

Efter hennes bad gick vi en sväng så hon skulle torka lite. Koppel hade jag med, men inte på. Vände nere vid plattan, som jag ofta gör. När jag är nästan framme vid min brevlåda, vänder sig Vittra mot mig, tittar på mig/bakom mig med PANIK i blicken. Sedan sticker hon, raka vägen hem. Jag ropade på henne, men i helskotta heller. När jag var halvvägs uppmed uppfarten tittade hon fram bakom häcken, men sprang snabbt bak till baksidan igen. Vilt skällande. Jag tittade mig omkring och ovanför mig (finns många glador här) men ingenting. Det enda jag kan tänka är att det stod något djur inne i grödan på andra sidan Sotemossevägen. Och det djuret är kanske ett vildsvin... Det har hänt förut...

Så nu har jag bestämt att jag nog inte vill bo här mer.

Skulle egentligen behövt skriva lite mer, men orkar helt enkelt inte. Men en av dom största energitjuvarna ringde idag. Hade inte hennes nummer inlagt i min telefon, så visste inte att det var hon. Länge sedan vi hördes och för min del får det gärna dröja till nästa gång. Om jag svarar...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards