quipuskennel

Alla inlägg den 6 juni 2021

Av Quipus - 6 juni 2021 19:33

Hämtade husse i Lomma. Söndagarna är inte så lyckade med kollektivtrafiken. Jag tyckte det blev bättre att jag hämtade istället. Vi körde till Özen AllFrukt i Malmö på hemvägen. Handlade husses favoritfrallor, 40 stycken. Passar bra att ha i frysen. Köpte färskpotatis också - 9:95/kg! Så det blev färskpotatis nu ikväll, med fiskpinnar till. Så jäkla gott!

Vi var på Loppisen i Skurup också. Köpte en hel låda med ytterkrukor, hittade många jag ville ha. Fyll en låda för 30:-, bra pris.

En fika hos Bettan med husse hann vi med också. Fick låna ett objektiv till kameran, ska bli kul att testa.

Hundarna fick en tur med borsten idag. Slända fäller som attan. 

Jag plockade ut hängmattan och lade mig där en stund. Då skulle hundarna testa också; alla utom dom dräktiga och Dali. Slända tyckte det var otäckt när den gungade. Annars var det mysigt.

Är förbaskat trött ikväll, så det blir kanske tidigt i säng. Synd, för jag skulle vilja ha hundarna ute länge.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards