quipuskennel

Alla inlägg den 7 juni 2021

Av Quipus - 7 juni 2021 19:58

Började morgonen med att köra husse till tåget i Skurup. Hem för att försöka sova lite till, fick väl en timme kanske. Sedan ville hundarna ut. Ringde vårdcentralen för att påpeka några fel som läkaren skrivit i fredags. Detta upptäckte jag när jag läste min journal. Denna läkare ska ringa mig på torsdag så jag kan reda ut detta slarv. Hon har helt enkelt antagit saker, något jag absolut inte kan acceptera.

När Bettan blivit hämtad körde jag till Skurup igen. Behövde en fläkt... Dollar Store hade inga, men det hade Jem & Fix. Så nu står här en fläkt och tar hand om mig.

Handlade lite gott på torget också.

Släppte ut hundarna när jag kom hem. Matade dom vid 18, dom fick torrfoder ute som dom fick nosa runt efter. Jag gör det då och då, mycket uppskattat.

Sedan har jag stekt köttbullar och tillagat 2 kg kycklingfilé. 

Nu ids jag inte göra mer idag. Jo, sitta vid datorn och spela. Hundarna vill ändå inte komma in, det är svalt och skönt ute.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards