quipuskennel

Direktlänk till inlägg 15 maj 2022

Svaneholm

Av Quipus - 15 maj 2022 18:36

Rune gick med Karlos, jag med Slända och Maggan lånade Vide. Utöver det var där 3 sheltie till. Promenaden är för alla raser, men det är dålig uppslutning. Trist, då det är nyttigt för hundar i alla åldrar att få träffa och promenera med andra hundar.

Vi träffade på en hel del hundar och även folk utan hundar också så klart.

Bland annat mötte vi den handikappade kvinnan i rullstol, som vi mötte förra gången. Denna gången var Slända ännu mer avslappnad. Hon lät sig till och med bli pussad på kinden av kvinnan. Efter att jag satt ner Slända på marken igen, hoppade Slända upp med framtassarna i kvinnans knä, Mycket uppskattat.

Karlos lät sig också bli klappad. Stolt över våra duktiga hundar!
Vi mötte också ett trevligt par som jag lämnade mitt telefonnummer och bloggadress till. Den kvinnan hade haft en sheltie tidigare, en trefärgad. Tyvärr glömde jag fråga var det var ifrån. Jag som är så attans nyfiken annars. Trevliga var dom i alla fall!

Upptäckte idag att Slända har börjat fälla. Får se hur länge det dröjer innan löp nu. Hon får gärna hålla igen en månad eller lite till. Vittra kommer bli parad i nästa vecka. Såååååå spännande!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Torsdag 28 mars 20:56

Urtrevlig familj!   

Av Quipus - Onsdag 27 mars 20:57

Först röntgen, sedan träffa ortoped. Jag fick med mig utskrift på röntgenbilderna.  Det ruskigt ut.  Frakturen är precis under höger axel. Det är en vriden fraktur, komplicerad och ganska ovanlig. Nåja, jag strävar aldrig efter att var som andra....

Av Quipus - Tisdag 26 mars 19:45

   

Av Quipus - Måndag 25 mars 20:00


 

Av Quipus - Söndag 24 mars 20:38

   

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards