quipuskennel

Alla inlägg den 5 juni 2022

Av Quipus - 5 juni 2022 21:20

Fotograf Lars Nilsson


   

Av Quipus - 5 juni 2022 20:07

Vi började med att försöka para Gaia och Karlos, men Gaia visade tydligt att hon var färdig. Nu hoppas vi på valpar!

Så ut till Svaneholm. Ont som attan har jag haft hela dagen, men jag ville gå ändå.

Vi mötte upp Gabriella som hade med sig Ior. Hon tog över Gaias koppel också. Sedan var det då jag och Rune som växlade mellan Cree och Raqqa. Lars var med och fotograferade lite. Mona med Palle Pralin, urtrevlig kvinna som bor ute vid Svaneholm var med med sin hund av okänd ras. Kent med Viking och Nowah och nu äntligen har jag tagit reda på att trevliga människorna med svarta schanuzern heter Inger och Bertil och deras schnauzer heter Tuva. Så 9 personer var vi! Fler är välkomna! Vi går varje söndag runt Svaneholmssjön med utgångspunkt stora parkeringen klockan 13.

Efter Svaneholm körde vi inom Coop för att handla planteringsjord och lite annat. Hem och åt sallad och sedan vila.

Jag gick ut och lade mig på trädäcket (gamla rastgårdarna) och blev fullkomligen attackerad av 9 galna hundar.

Nu kan flocken vara ihop igen, tills nästa löp... Vi väntar på Slända och Drobna (kanske). Fodertikarna Skye och Nowah ska också löpa.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards