quipuskennel

Alla inlägg den 19 juni 2022

Av Quipus - 19 juni 2022 18:38

Första parningen mellan snygge blå Marwin och vår söta svart/vita Skye. 

Trodde jag skulle fotografera Marwin idag, men dagen har regnat bort.

Han är i alla fall en rysk import, heter Blak Foks Showman i stamtavlan. Jag har trånat efter honom i flera år, men nu äntligen fick jag ihop det.

Vi fick låna hem honom för att para i lugn och ro. Detta är vi så tacksamma för och känner oss verkligen hedrade.

Marwin är en mycket trevlig hund, otroligt bra temperament. Han var inte ett dugg främmande för att flytta in tillfälligt hos oss. Kanske lite osäker med maten igår, men det ger sig väl. Annars får han äta upp sig när han kommer hem igen.

Parningen gick jättebra.

Av Quipus - 19 juni 2022 09:58

Det var länge sedan jag blev så glad av att det regnar. På det viset slipper jag en del saker som var planerade idag. Vi kan ta en dag till att vila, något vi alla behöver.

Hundarna får tillbringa mer tid inne visserligen, men vi är beväpnade med ett stort lager av tuggben.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards