quipuskennel

Alla inlägg den 20 juli 2022

Av Quipus - 20 juli 2022 22:49

Har fått besked om att spekulanterna på hanvalpen nu har bestämt sig och han är nu tingad. Alltså inget kvar till salu i denna kullen i dagsläget.

Av Quipus - 20 juli 2022 21:25

Dom är ännu namnlösa, så dom får siffror ännu så länge:


1an trefärgad hane, eventuellt tingad

 


2an trefärgad tik, inte till salu i dagsläget

 


3an trefärgad tik, TINGAD

 


4an blue merle tik STANNAR TROLIGTVIS

 


Jag har önskat mig en blue merle tik från Vittra och nu äntligen kom hon. Om inget annat sker, så stannar hon hos oss.

Mycket ska stämma, så därför håller jag lite extra på 2an också. OM det nu skulle vara så att den blå inte blir vad jag väntar mig, så stannar 2an istället.

Jag tar inte någon kull utan att det är meningen att någon valp ska stanna hos oss. Men så klart är det mycket som ska stämma. Just denna kullen är lite sentimental för mig, därför lovar jag inte bort fler än 1an och 3an än så länge. 1an finns det en intressent, 3an är TINGAD.

Mamma Vittra och valparna mår jättebra, trots värmen. Jag har lagt in en petflaska med vatten och en kylklamp som Vittra kan svalka sig mot.

Vittra äter ordentligt och är en underbar mamma. 


Av Quipus - 20 juli 2022 21:23

Vår läckre blue merle hane Vide fyller 2 år idag. I stamtavlan heter han Tiehagens Jetfire. Får bli ett "gammalt" foto, då han har lagt hela pälsen i en stor fällning.


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards