quipuskennel

Alla inlägg den 21 juli 2022

Av Quipus - 21 juli 2022 20:13

Lotta och jag besökte Sjöbo Marknad idag. Kul men varmt.

Av Quipus - 21 juli 2022 08:43

Igår var jag i Ystad med Lotta. Jag behövde lämna lite prylar till Öppna Hjärtat. Så klart gick vi en shoppingrunda där också. Hittade lite småprylar. Sedan var vi runt lite överallt. Bland annat på Sibylla i närheten av sjukhuset. Där har dom goda milkshakes och det var vi ju tvungna att ha i den värmen. Dom hade något mer... Jag har varit sugen på att smaka churro, men det har liksom aldrig blivit av. Men nu hade dom det på Sibylla. Och OJ vad jag har gått miste om något! Helt klart en ny favorit!

Idag drar vi till Sjöbo, jag och Lotta. Rune stannar hemma och är hundvakt. Vi ska på Sjöbo Marknad, inget Rune var särskilt intresserad av. Som tur är då; någon måste vara hemma med Vittra och hennes valpar.

Eftersom Rune också går hemma så behöver vi komma ifrån varandra en stund då och då. Detta blev ett bra tillfälle.

Hundarna väckte oss innan 4 imorse.... Men vad gör man inte för dom kräken. Eller sötnosarna då då...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards