quipuskennel

Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Quipus - 23 juni 2019 21:44

Ja, det slutade som jag hade väntat mig. Inget vettigt blev gjort. Efter bara några få minuter haglade personangreppet friskt. Från hennes sida. Efter en liten stund gav jag upp, detta ledde ju inte till något konstruktivt. Då reste hon sig upp och betedde sig hotfullt mot mig. Oh, vad rädd jag (inte) blev...


Av Quipus - 23 juni 2019 06:11

Det är meningen att vi ska ha möte med en person idag. Ett avtal ska eventuellt tecknas. Jag skriver eventuellt, eftersom jag vet hur denna personen kan bete sig. Hålls inte nivån på samtalet på en seriös nivå, lyfter jag på baken och kör hem igen. Då får kennelkonsulenten komma till hjälp. 

Personen skriver på sin Facebook att hon bara ska sitta genom mötet och låtsas lyssna. Och sedan underteckna ett lagligt dokument. Utan att egentligen veta vad det innebär. Inte så klokt. 

Där är flera punkter i avtalet som redan har brustits i, den tiden Yakki bodde där. Kan man verkligen ha förändrats så, så avtalet följs nu?

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards