quipuskennel

Alla inlägg under november 2008

Av Quipus - 28 november 2008 18:29

Nu har jag varit inne och levererat Quipus Qompis Awas Soul till familjen Attariani i Malmö. Skönt... Han kommer få det jättebra!

Av Quipus - 28 november 2008 14:34

Så har valp2 flyttat; Quipus Qamrat Apik Spooky. Vad han ska kallas för, har nya ägarna ännu inte bestämt sig för. Hannah och Daniel var kanontrevliga och var noga med sitt val av valp. Han ska få bli "brukshund" och hålla på med lydnad och agility. Lycka till med honom!

Av Quipus - 26 november 2008 10:53

JIPPIEEE!
Vi har fått låna internet av snälla Simon, som bott här några dagar. TackTackTack!

Jag tycker det känns hemskt att upptäcka att jag faktiskt är så beroende av internet som jag tydligen är. En hemsk sak att erkänna för sig själv...

Av Quipus - 25 november 2008 15:20

Denna valpköpare skrev följande:

Igår fick jag frågan om vi inte hade/skulle vända oss till en hundpsykolog med ***** eftersom hon ibland beter sig som en katt ("jag hälsar/myser när JAG vill, inte för att Du kallar...) *ASGARV* Hur förklarar man för en sådan person at hon är perfekt som hon är?

Tyckte det var så kul! ***** har verkligen ställt deras liv på ända, kan jag tro. Den kullen, bestående av 3 individer, var verkligen speciell. Intensiva i allt dom gjorde/gör. Tack och lov har dom hamnat i absolut rätta händer, där dom verkligen blir älskade för dom personligheter dom är.

Av Quipus - 24 november 2008 12:37

Låter invecklat va? Men den valpen som blev bokad, som blev avbokad är nu bokad igen. Sköööönt...

Av Quipus - 23 november 2008 19:39

Sitter därför med lånat internet och skriver detta. Vet inte när det kommer igång igen... Är det någon som vill ha tag i mig, får det alltså bli per telefon tills vidare: 0704086748

Av Quipus - 21 november 2008 16:19

Fick tyvärr ett sent återbud idag, men det är sådant som händer. Alltså finns här trefärgad hane kvar, om någon skulle vara intresserad.

Pratade med Pasi idag, som har fått hem sin Qurt. Jag ringde för att höra hur det hade gått. Han svarade med -"Skräckens hus" istället för sitt namn... Då förstod jag att valpen kommit fram i alla fall...

Av Quipus - 21 november 2008 11:25

Hon har kommit hem igen, Millan. Fodervärden kunde inte ha henne kvar på grund av skäl som jag inte går in på här.

Millan ska röntga sina höfter och armbågar på tisdag nästa vecka.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards