quipuskennel

Alla inlägg under januari 2021

Av Quipus - 31 januari 2021 19:37

Av Quipus - 30 januari 2021 22:59

Precis som för mig, så höll det i sig ett dygn för husse i familjen också.

Han stannade hemma idag, medans jag körde till Sjöbo för att hjälpa till med en parning. Blev att sitta och prata hund och strunt i 3 timmar!!!
På vägen hem stannade jag i Skurup för att handla lite, både till oss och till Bettans husse. Lämnade av varorna till Bettans husse och körde sedan hem.

Vägarna var bra, så skönt verkligen. Jag var lite orolig för att köra, men det var inga problem alls.

Husse och jag gjorde pizza ikväll. Salt som attan, så det blir till att dricka massor. Som vanligt... Vi har tomatsås, skinka, ost och bacon på... Ja, det kan tyckas vara lite överdrivet. Men än sen då??

Men In Black II på tvn ikväll, ettan var igår. Så klart såg vi båda. Jag fullkomligen älskar dom filmerna!

Av Quipus - 29 januari 2021 19:31

Matte är frisk, troligtvis tack vare min omvårdnad. Men nu vaknade husse sjuk, samma som matte. Alltså blev det till att rikta om omvårdnaden till husse istället. Hårt arbete, vi har legat och sovit nästan hela dagen. Men jag har ju behövt vakta honom, se till att han har det bra och är varm.


Viking

Av Quipus - 28 januari 2021 20:28

Jag har fått ta hand om matte hela dagen... Hon mår inget kul. Hes, ont i halsen, allmänt hängig. Får se hur hon mår imorgon, om det får bli ett test. Husse mår bra, men har ringt sitt arbete. Han skulle jobba i helgen, men så blir det ju inte.

Viking

Av Quipus - 27 januari 2021 23:15

Hörde något så attans kul på TikTok:

Min pojkvän och jag har bestämt att inte gå och lägga oss som ovänner. Vi har inte sovit sedan i fredags  

Av Quipus - 27 januari 2021 23:13

Grattis alla 8 i Cree8-kullen, A4-kullen!

Foton av Slända kommer imorgon. Hon har festat för hårt idag...

Av Quipus - 26 januari 2021 18:02

Hämtade husse i Lomma, vidare till Staffanstorp. Hittade en frys som vi får levererad imorgon. Husse får ta emot den, för jag och Slända ska till veterinären i Ystad.

Maggan och jag åt på Skurups Grill för sista gången. Eller åtminstone med den ägaren... Grillkiosken är såld och det kändes sorgligt. Men gott var det, med en baconburgare.

Av Quipus - 25 januari 2021 18:59

VARFÖR måste det hända en massa skit???
Kommer ut i garaget för att hämta in hundmat. Det verkar som om ena frysboxen har gett upp... Får alltså bli en tur till Staffanstorp inom det snaraste...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards