quipuskennel

Alla inlägg under juni 2019

Av Quipus - 30 juni 2019 23:39

Skulle egentligen gå och lägga mig eftersom vi får besök imorgon som ska hälsa på hundarna. Men hittade denna!!!


Av Quipus - 30 juni 2019 22:51

Jag har alltid varit svag för denna typen av musik. Har på senare tid börjat fundera över var jag härstammar ifrån. Känner mig inte hemma eller tillhörig någonstans. Har köpt DNA-kit för att kolla upp lite, ska bli spännande. Men har en speciell känsla för denna musiken.


Av Quipus - 30 juni 2019 21:55

Flying Pickets. Älskar denna låten. Från texten:

You're aint worth the blood that runs in Your vain...

And I hope that You die, and Your death will come soon. I'll follow Your casket in the pale afternoon. And I'll watch when You lowered down to Your deathbed. And I'll stand by Your grave til I sure that You're dead.

Det är hat... 



Av Quipus - 29 juni 2019 23:06

Husse och jag körde till Ystad idag för att gå på loppisar. Oftast tar vi hundar med oss, men vi tyckte det var för varmt för dom idag. Istället fick dom ligga hemma och slappa. Dom mötte oss när vi kom hem genom att gäspa och sträcka på sig.

Senare nu ikväll har husse och jag varit och firat Bettans husse på hans födelsedag. 

Nu är allt klart för ikväll och snart dags att lägga sig. Imorse väckte hundarna mig klockan 4...

Av Quipus - 28 juni 2019 20:58

Söte fine Equinox ze Zlate Hvezdy fyller 1 år idag. Det firades i Trelleborg hos veterinären med en vaccination. Och så klart togs födelsedagsfoton!


         

Av Quipus - 27 juni 2019 23:45

Av Quipus - 26 juni 2019 22:34

Inte blivit gjort så mycket idag, för varmt. Men det vanliga med hundarna gjort. Fast nu fram emot kvällen gick jag igenom pälsar och klor på Aska, Karlos och Vittra. Fina blev dom, godingarna. Ska strax ta in och stänga dörren för kvällen, matdags för alla vilda monster.

Av Quipus - 25 juni 2019 21:31

Idag var det dags för lilla söta Yoga att flytta hemifrån. Hon hamnade hos familjen Borgström, som fodervärdshund. Hon har kommit till ett hem där hon kommer få arbeta och träna massor, förhoppningsvis blir det tävlingar också. Nytt namn fick hon också, Fia!

Nu har vi valpfritt ett tag. 

Nästa större sak som händer är en födelsedag, på fredag fyller Viking 1 år!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards