quipuskennel

Alla inlägg under september 2016

Av Quipus - 29 september 2016 21:22

Blev så himla glad idag! Fick ett sms från en valpköpare som jag inte haft kontakt med på läääänge. Hon ringde senare upp mig och vi pratade och pratade, så himla jättekul! Hon äger en hanhund som kallas Pluto, han är storebror till Tipi. Samma kombination men från en tidigare kull. Här är ett foto som matte Malin skickade:

 

Av Quipus - 29 september 2016 21:21

Fick foto skickat till mig, BIG-finalen i Veberöd, där Vittra vann!!

 

Av Quipus - 25 september 2016 23:14

Med oss hade vi idag 3 hundar: Xander, Troll och Vittra.


Med Xander gick det som jag misstänkte. Ingen placering, men med följande kritik:

Trevlig Lite Blyg Fint huvud Ståndöron Bra nos och bett Bra ben Bra fina tassar Bra steg Bra päls

Ville ju mest ha en kritik på honom, så jag är jättenöjd med honom. Det var husses debut i utställningsringen! Mycket duktig!

Xanders första utställning


Troll och jag gick in, det var även Trolls första utställning. Kritik:
Liten men naggande god Utmärkta rörelser Bra huvud, ögon, öron, nos och bett Mycket bra överlinje Bra Kropp, ben och vinklar Välpälsad Utmärkt temperament

HP BIR oplacerad i gruppenfinalen


Så Vittra, som ju hunnit med att göra detta en gång innan. Kritik:

Läcker! liten valp Fina Proportioner Fint huvud och uttryck Mycket bra öron Bra nos och bett Välformad kropp Bra ben Rör sig redan med disktinkt bra steg Gulligt temperament

HP BIR Bäst i GRUPPEN!! Oplacerad i BIS-finalen

Husse visade henne i gruppen och BIS-finalen, han  behöver träna   


Vi är sååå nöjda men såååååååååååååååååååååååå trötta. Trevlig utställning med många bra människor och hundar.

Hundarna har fått mat, så nu ska jag sätta mig med mitt spel en stund.

Av Quipus - 24 september 2016 23:37

   

Av Quipus - 24 september 2016 23:36

     

Av Quipus - 24 september 2016 23:35

 

Av Quipus - 24 september 2016 23:34

   

Av Quipus - 24 september 2016 23:18

Inte mycket kvar att göra inför morgondagen. Troll, Vittra och Xander är kammade och badade, nu ska pappren och annat packas, vill vara klar med allt sådant dagen innan. 

Dagen innan vad???

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards