quipuskennel

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Quipus - 2 november 2008 00:10

Anledningen till att jag satte ut den blå tikvalpen "Pizza" på foder, är för att jag tycker hon har så stor kapacitet att bli något inom agility. Och eftersom jag inte har möjlighet att jobba med en hund på det viset, passade det alldeles utmärkt att goda vännen Soffi med dotter Alexandra dök upp. Dom har tidigare haft Nike på foder från mig. Nike har gått långt inom agility tillsammans med sin duktiga förare. Min förhoppning är naturligtvis att "Pizza" ska gå minst lika långt. Känn ingen press Alexandra!!! haha.

Ibland är det så att man märker att en hund inte passar in i flocken. Det kan vara att den är mobbad, eller att den helt enkelt inte passar dom flockhund. Då tycker jag att det är min skyldighet att se till att just den hunden kan få det livet som den kanske hellre passar till.

Usch! Jag måste skärpa mig och sätta in nya bilder på valparna. Dom är ju för allt i världen över 5 veckor nu! Skäms på mig!!!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards