quipuskennel

Direktlänk till inlägg 19 januari 2021

Utmattad hjärna

Av Quipus - 19 januari 2021 20:38

Jag har haft så fullt upp idag att jag inte ens hunnit med värken. Men den kommer ikapp mig inatt, så jag behöver inte vara orolig.

Jag satte in en annons på Blocket igår och söker hem till 3 tikar. Dom är till salu med bibehållen avelsrätt. Och attans vad svar jag har fått! Många många puckon. Någon som försöker provocera mig, som med största sannolikhet inte är intresserad egentligen utan har för mycket fritid och ställer konstiga frågor.

Men så hade vi en besökare idag, det lät lovande i telefonen igår. Men nä... Hon verkade helt ointresserad. Ställde inga frågor, försökte inte interagera med hundarna. Jag hade 2 hundar ute hos oss, ingen av dom ville gå i närheten av henne. En av tikarna pratade lite med hennes sambo genom staketet. Deras sheltie mådde inte bra av att vara på vår gårdsplan, han dreglade av stress.

Så körde dom och sa att dom skulle prata på vägen hem. Men jag valde att messa och tacka för besöket, men kemin stämde inte. Har inte fått något svar dock.

Nu är hundarna matade och ute sista svängen. Husse lagar mat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Fredag 28 juni 21:02


En annan snygging som också har det så himla bra!  

Av Quipus - Fredag 28 juni 21:01

Han har det så bra, gullehunden!      

Av Quipus - Torsdag 27 juni 22:21

Alla hundarna var i hallen där det är svalt, förutom en... Lucifer... Men han bör ju vara van vid hettan. ...

Av Quipus - Onsdag 26 juni 21:09

Blev glatt överraskad imorse, när jag fick se att en gammal bekant som jag inte haft kontakt med på ett bra tag, hade kommenterat här i bloggen. Detta gjorde mig så glad.   Sedan har jag min trogna vän som kommenterar ofta. Älskar dina kommentare...

Av Quipus - Tisdag 25 juni 20:40


Hon har skickat foto av sig, så söt!!  

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards