quipuskennel

Alla inlägg den 19 januari 2021

Av Quipus - 19 januari 2021 21:24

Fick ett mail:

Fråga ang. besök hos veterinären Erik Mörne

Hej Diana!
Jag sitter och letar en bra veterinär som kan hjälpa min 8-åriga xxxxxxxxxxxxxx tik med tandvård, framförallt tandsten...

Just nu läser jag Erik Mörnes omdömen på Google och ser att du har varit där för ca 2 v sedan. Omdömet är positivt med bara 4 stjärnor.

Vill du kanske berätta varför eller tipsa om en bra, duktig och omtänksam veterinär i området kring Landskrona, Saxtorp, Asmundtorp, Tågarp?

Tacksam på förhand för ditt svar!
MVH/xxxx


Jag blev verkligen paff! Har inte hänt mig förut att jag fått en sådan förfrågan.

Mitt svar blev att jag inte ville ge 5 stjärnor, för jag tycker inte att jag har tillräckligt med kännedom om honom. Men egentligen förtjänar han 5 stjärnor. Han har mycket god hand med hundarna, så jag är mer än nöjd.


Men nu orkar jag inte mer idag, så nu lägger jag ner. 

Av Quipus - 19 januari 2021 20:38

Jag har haft så fullt upp idag att jag inte ens hunnit med värken. Men den kommer ikapp mig inatt, så jag behöver inte vara orolig.

Jag satte in en annons på Blocket igår och söker hem till 3 tikar. Dom är till salu med bibehållen avelsrätt. Och attans vad svar jag har fått! Många många puckon. Någon som försöker provocera mig, som med största sannolikhet inte är intresserad egentligen utan har för mycket fritid och ställer konstiga frågor.

Men så hade vi en besökare idag, det lät lovande i telefonen igår. Men nä... Hon verkade helt ointresserad. Ställde inga frågor, försökte inte interagera med hundarna. Jag hade 2 hundar ute hos oss, ingen av dom ville gå i närheten av henne. En av tikarna pratade lite med hennes sambo genom staketet. Deras sheltie mådde inte bra av att vara på vår gårdsplan, han dreglade av stress.

Så körde dom och sa att dom skulle prata på vägen hem. Men jag valde att messa och tacka för besöket, men kemin stämde inte. Har inte fått något svar dock.

Nu är hundarna matade och ute sista svängen. Husse lagar mat.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards