quipuskennel

Alla inlägg den 22 maj 2021

Av Quipus - 22 maj 2021 18:21

Körde husse till Lomma imorse. Han slipper alltså Eurovision Song Contest...

Denna dagen har annars gått åt till att tvätta. Något jag verkligen älskar att göra, knepigt va? Eftersom jag känt mig lite under isen ett tag så hade tvätten hopat sig. Husse har tvättat undan hundarnas tvätt, men han brukar inte våga ge sig på människotvätten. Jo, ibland, men normalt sett är det min avdelning. Men nu var tvättkorgen FULL och jag har fixat med det idag. Sista vändan med tvätt är i torktumlaren. För hänga ute vågar jag inte idag. Och tur var det! För plötsligt öppnade sig himlen och en störtskur med regn OCH hagel ivrigt påhejjat av lite åska hade gjort tvätten blötare än tvättmaskinen.

Nu är vädret ok igen, lite mulet, så mer regn är nog att vänta. Hundarna är ute och jag ska strax mata dom. 

Nedräkning för kvällens event! Ser så fram emot Eurovision Song Contest!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards