quipuskennel

Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Flugans valpar

Av Quipus - 26 september 2008 10:18

Igår föddes valparna efter "Puma" och "Flugan". Valpningen gick jättebra och 5 valpar föddes. Alla är trefärgade och alla är hanar... Och jag som så gärna ville ha en tik i denna kombinationen... Men mamma mår bra och valparna mår bra, det är ju faktiskt det viktigaste.

Jag ska fotografera dom lite senare idag och sätter in här på bloggen. Även hemsidan kommer uppdateras med bilder och information.

Nu ska jag njuta av dom närmaste 5 veckorna, då det brukar vara relativt lugnt i valplådan. Men sedan...

 
 
Mari

Mari

26 september 2008 10:27

GRATTIS till Flugskitens valpkull, superkul ju!:-D

P.S, du glömmer inte skrytet om Obbie va;-)? D.S

Kramar

http://www.slimminge.nu/klockaregarden

 
Ingen bild

Jenny & Heffa

26 september 2008 11:25

Stort grattis till tillökningen!

 
Ingen bild

Christina

26 september 2008 12:37

Stort grattis till valparna!!!
Freja är nu röntgad och det var HD A och ED UA.Så nu är det dax att skriva till hanhunds ägaren.

 
Ingen bild

Stormstjärnans kennel

26 september 2008 13:56

GRATTIS till nytillskotten!

 
Vibeke Stövring

Vibeke Stövring

29 september 2008 18:15

Spännande med valpar. . . jag vill bara göra klart, att jag vill följa dem på bloggen !
Hälsn. Vibeke i Ringsjöbygden

http://www.123hjemmeside.dk/ewaldo1

 
Ingen bild

Ted

3 oktober 2008 21:30

GRATTIS! De är (nästan) lika söta som Prototype, pomperipossa och poltergeist (nästan)
;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Tisdag 23 april 18:27


Min lilla sjuksköterska, som ligger vid min sida och pysslar med mig, fyller 8 år idag.      ...

Av Quipus - Måndag 22 april 21:05

Lars hämtade mig 7 i morse. Han skulle till Trelleborg för efterbehandling efter operationen han gått igenom. Jag handlade lite på hemvägen så vi kunde äta frukost ihop här hemma tillsammans med Rune. Trevligt, trots anledningen. ...

Av Quipus - Söndag 21 april 21:15

Om du  har köpt hund eller valp av mig önskar jag att du kontaktar mig vid problem. Jag känner rasen sedan 1991 och anser mig kunna en del. Absolut har jag mycket kvar att lära, det har man alltid. Det känns inte kul att pkötsligt få ett meddelande...

Av Quipus - Lördag 20 april 20:13

Pratade med denne i telefon och vi bestämde att dom skulle komma och hälsa på senare idag. Tyvärr blev det inget, då deras häst blev sjuk. Vi får ta det en annan dag. ...

Av Quipus - Fredag 19 april 20:55

Fått ett par bilder av söta Alma, f d Bozz      

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards