quipuskennel

Direktlänk till inlägg 30 mars 2017

Xander parade idag

Av Quipus - 30 mars 2017 01:10

eller rättare sagt igår. Tiken var ännu bättre i tid. Jag vill gärna täcka in hela höglöpet, så det är så stor chans som möjligt för valpar.

Snart är det dags att para vår egen tik också!

Och en nyhet är på gång, men jag vill inte berätta förrän det är i hamn. Längtar såååå!!!


Annars har dagen varit rätt ok. Jag har fått sorterat en massa papper, äntligen är hundarnas papper i ordning igen.

Och på soptippen har jag varit. Hela TURe var full, så befriande att bli av med allt bråte. Eftersom jag var där ensam bad jag om hjälp. Personalen i Anderslöv är alltid lika tillmötesgående. TACK!!


Strax efter 21 fick jag hämta min älskling vid tåget i Skurup igen. Det låter som att vi varit ifrån varandra i veckor, men jag lämnade honom i Skurup i morse  .

Nu har alla gått och lagt sig utom jag. Jag borde också... Klockan ringer 6, då kommer dagisvovven. Sedan ska husse ha skjuts till Skurup. Och jag måste ringa vårdcentralen för att få en tid för att kolla upp eventuell lunginflammation (igen.......).

Ska bara leka lite på mitt Howrse...

 
 
Carina

Carina

31 mars 2017 10:27

Spännande med ny parning, hälsa henne ;)
Visst är det skönt att bli av med skräp som man samlat på sig-

Ha en bra helg <3

http://babysocks.zoomin.se

Quipus

31 mars 2017 19:48

Gillar soptippen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Onsdag 27 mars 20:57

Först röntgen, sedan träffa ortoped. Jag fick med mig utskrift på röntgenbilderna.  Det ruskigt ut.  Frakturen är precis under höger axel. Det är en vriden fraktur, komplicerad och ganska ovanlig. Nåja, jag strävar aldrig efter att var som andra....

Av Quipus - Tisdag 26 mars 19:45

   

Av Quipus - Måndag 25 mars 20:00


 

Av Quipus - Söndag 24 mars 20:38

   

Av Quipus - Lördag 23 mars 21:04

Foton kommer imorgon. Jag orkar inte pilla med det nu ikväll. Har ont i armen.  ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards