quipuskennel

Direktlänk till inlägg 15 september 2019

Blåsigt

Av Quipus - 15 september 2019 22:24

Stormat rejält idag. Inte så ovanligt att det är väldigt kännbart hos oss, eftersom vi bor på slätten. Inte ens hundarna har velat vara ute mer än nödvändigt.

Husse håller på att återhämta sig från en rejäl förkylning. Men nu tar jag vid... Det känns som en luftrörskatarr på gång.

Men med hundarna är det bra i alla fall. Fast Aska har haft lite bekymmer med ögonen. Dom har varit torra, så jag köpte något bra på apoteket. Han ska ha en droppe i vart öga. Redan nu efter 3 dagar är han mycket bättre.

 
 
Christina

Christina

17 september 2019 21:04

Så skönt att ögondropparna hjälper.
Ikväll har det stormat och regnat en hel del oxå.

http://chryseskennel.bloggagratis.se

Quipus

17 september 2019 21:12

Ja, dom har gjort underverk.
Det har till och med haglat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Tisdag 14 maj 19:32

Kan man verkligen inte välja vilket ombud man vill ha sina paket till?Jag gjorde först en beställning från Temu. Avslutade den beställningen och "råkade" visst hitta ett par prylar till, så det blev en separat beställning till. 2 bekräftelsemail fick...

Av Quipus - Måndag 13 maj 20:35


Fick faktiskt ytterligare ett foto av Ghost häromdagen. På stranden med "storebror"   ...

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 21:27

Ghost skickade ett så härligt sms idag. Han berättar att han är på sin första husvagnssemester och trivs bra med det. Bryr sig inte om dom andra hundarna i dom andra husvagnarna, vaktar lillebror på lekplatsen. Duktig liten man!!!       ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards