quipuskennel

Alla inlägg den 2 april 2019

Av Quipus - 2 april 2019 20:24

Matte är fortfarande trött i kroppen efter söndagens bravader. Därför tog jag över bloggen idag. 

Det jag vill berätta är följande:
Katten Elvis är en, för mig, otäck varelse. Jag har börjat vänja mig så smått, men blir fortfarande stel och orolig när han dyker upp. Och dyker upp gör han, på nätterna, när vi sover. Jag är enda vovven i mattes och husses säng. Och nu har katten plötsligt fått för sig att han också vill sova med oss. Alltså får jag kryp i kroppen varje kväll. Men inatt gick han för långt. Matte vaknade av att han stod och hade någon slags snuskig aktivitet för sig med hennes ben. Han är kastrerad, men han har väl lite sådana känslor ändå då, nu när det är vår. Matte säger - VAD FAN SYSSLAR DU MED??? åt honom. Jag hör detta, far upp från golvet och gör en brösttackling så han springer sin väg. Sedan sitter och ligger jag mellan husses och mattes kuddar hela natten, för att vakta matte så han inte kommer tillbaka och fortsätter med sina otäckheter. Visst är jag duktig?


Vittra

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards