quipuskennel

Alla inlägg den 24 september 2020

Av Quipus - 24 september 2020 20:53

Av Quipus - 24 september 2020 20:20

Lomma

Trelleborg

Skurup

Känns som att jag bor i bilen... 
Satsar nu på att lära mig ett nytt ord: NEJ. Tror inte det kommer funka men jag kan ju testa.

Någon tyckte att jag skulle börja tänka mer positivt. Hur gör jag det?

Någon tycker att jag inte ska ställa så stora krav på mig själv. Hur gör jag det?

Prestationsångest deluxe. Folk som inte kan tänka själva. Saker och ting går sönder. Hund har gått sönder. Måste byta mobil, för den laddar ur sitt batteri hela tiden. Men när faaaan ska jag palla göra det då? Det är ju inte bara att ta simkortet från gamla mobilen och stoppa i nya. Nä, allt ska ju petas runt med och installeras och elände. Och jag har inte ORK och TÅLAMOD till detta.

Funderar på att skriva en lista här inne på bloggen med vad jag behöver hjälp med och se om någon vill hjälpa mig... Har en miljon (ja, lite överdrivet) saker som måste göras, men känner mig ensam om att få dom utförda. Det blir bara att jag får fara runt och fixa och trixa och sedan har jag inte energi kvar till att göra alla dom där extra sakerna jag vill göra med hundarna till exempel. 

Nä, nu får det vara nog! Kan någon berätta hur jag ska göra för att tänka om? Och håll gärna koll efter listan jag skrev om ovanför. Kanske är det något någon vill hjälpa mig med?

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards