quipuskennel

Alla inlägg den 3 juni 2022

Av Quipus - 3 juni 2022 21:01

Tina kom idag också, för andra dagen i rad. Detta för att hjälpa till med parningen. Det gick bättre idag och vi fortsätter para så länge det går.

Nu ikväll har vi haft besök av en försäljare av fisk. Vi köpte spätta, ska bli så gott.

Tyvärr var försäljaren en disillusionerad man som såg sitt egenvärde mycket högre än någon annans. Enligt honom är vi den högst utvecklade livsformen i universum... Detta kom på tal i och med min e-mailadress. När han läste den gick han igång. Resten av samtalet fortsatte i den stilen. Mycket tröttsam människa.

Det är dessutom hans förtjäns/fel att vi är många som genomgår en transformation. Detta då hans son föddes under förra årets häxmåne. Tack, men jag kände av min transformation innan dess.

Om jag, och många med mig, tror på utomjordingars existens och tidigare besök på jorden, så är det väl upp till oss? Jag försöker aldrig pracka på någon min tro. Därför vill inte jag att någon ska försöka det med mig heller. Det spelar ingen roll om det är en religiös tro eller vad som, man FÅR inte pracka på någon SIN tro och trycka ner människor med annan tro. 

Ångrade att jag köpte fisk av honom, men mat måste man ju ha ändå. Förhoppningsvis kommer han inte hit fler gånger. Betackar mig från pompösa småpojkar.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards