quipuskennel

Alla inlägg den 29 april 2024

Av Quipus - Måndag 29 april 20:44

Idag var jag på återbesök efter operationen. I  fredags var det 2 veckor sedan dom satte in en platta i min högerarm för att få den komplicerade vridfrakturen att läka.

Jag har mått bra rent fysiskt sedan operationen, mycket lite smärta. Värre är det med hjärnan, som inte uppskattar att jag inte kan använda höger arm till något alls.

Av med plåstret för att plocka av agrafferna. Jag hade läkt jättebra sa dom.

Nytt plåster på. Några frågor? Ja, när kommer jag kunna köra bil?  Svaret var - det kommer ta minst ett par månader... Nästa fråga? När kan jag ta över kloklippningen på hundarna? Det kan jag börja med nu! 

Husse har varit jätteduktig med hundskötseln, men åh vad jag saknar det...

Nu ikväll har Lars varit här och fikat. Vi satt ute bland hundarna i fina vädret. Så härligt!

Uppdateing från Alan: det går jättebra.

Har egentligen några foton att visa, men jag orkar inte ikväll. Sorry!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards